Regulamin sklepu
I. POSTANOWIENIA OGÓLNE
Ośrodek Szkolenia Zawodowego SOKRATES to przedsiębiorstwo prowadzące działalność zarówno stacjonarnie jak i w Internecie, adres strony internetowej szkolenia-bhp.info.pl Właścicielem jest Klaudia Lach prowadząca działalność gospodarczą pod nazwą Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe SOKRATES Klaudia Lach, z siedzibą przy ul. Roosevelta 39, 41-800 Zabrze, wpisaną do rejestru przedsiębiorców przez gminę Zabrze, nr NIP 6481800845, REGON 240624565
Kontakt z firmą pod adresem mailowym sokrates.szkolenia@gmail.com, tel. 795 000 896, 795 000 396
Na podstawie art. 8 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2002 r., nr 144, poz. 1204 z późn. zm.) oraz art. 8 i nast. ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 r., poz. 827 z późn. zm.) Regulamin jest dostępny bezpłatnie za pośrednictwem strony internetowej
szkolenia-bhp.info.pl, Klient ma prawo i obowiązek zapoznać się z Regulaminem przed zawarciem umowy. Regulamin obowiązuje od 25.12.2014r.
II. ZASADY DOKONYWANIA ZAKUPÓW
1.Sklep internetowy prowadzi sprzedaż towarów oraz usług z zakresu szkoleń BHP za pośrednictwem sieci Internet. Użytkownikiem może być osoba fizyczna lub osoba prawna.
2.Dokonywanie zakupów za pośrednictwem strony www.sklep.szkolenia-bhp.info.pl/,
3. e-maila sokrates.szkolenia@gmail.com lub allegro SOKRATES2711 wymaga posiadania dostępu do sieci Internet. Serwis działa na przeglądarce internetowej Internet Explorer, Mozilla Firefox, Opera, Google Chrome bądź innej zaaktualizowanej i odpowiednio skonfigurowanej przeglądarce, która umożliwia przyjmowanie i wykorzystywanie plików cookies.
Zamówienie można złożyć:
– wrzucając przedmioty do koszyka w http://szkolenia-bhp.info.pl/sklep-bhp i potwierdzając kliknięciem chęć ich zamówienia
– poprzez e-mail: sokrates.szkolenia@gmail.com
– telefonicznie pod numerem 795 000 896, 795 000 396
Każde zamówienie musi zawierać dokładne i zgodne ze stanem faktycznym dane adresowe (w tym telefon i e-mail), niezbędne do realizacji zamówienia za pośrednictwem firmy spedycyjnej lub Poczty Polskiej.
III. REALIZACJA ZAMÓWIEŃ I PŁATNOŚCI
- Wszystkie podane ceny są podane w polskich złotych (PLN) i są cenami brutto (zawierają podatek VAT), zaś dostępne opcje oraz ceny przesyłki widnieją odpowiednio na stronach internetowych i koncie Allegro SOKRATES2711. Do zamówień dołączamy paragon, na życzenie Klienta do przesyłki dołączamy fakturę.
- Czas realizacji zamówienia wynosi do 5-6 dni roboczych.
- Klient może wybrać następujące formy płatności za zamówione towary:
– przy odbiorze przesyłki u kuriera (płatność za pobraniem);
– przedpłaty – przelewem bankowym na konto bankowe (Klient zobowiązany jest do zapłaty ustalonej kwoty wraz z kosztami przesyłki w terminie 7dni od złożenia zamówienia,
w przypadku niespełnienia tego warunku , zamówienie zostaje anulowane),
– gotówkowa – przy odbiorze osobistym w, siedzibie firmy.
- W przypadku braku zamówionego produktu w magazynie lub braku możliwości realizacji zamówienia Klienta z innych przyczyn, firma PHU SOKRATES Klaudia Lach ma prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży w terminie 21 (dwudziestu jeden) dni, licząc od daty jej zawarcia. Powiadomienie zostanie wysłane na adres e-mail wskazany przez Klienta w formularzu zamówienia. W przypadku zapłaty przez Klienta za zamówienie, o którym mowa w zdaniu powyżej, PHU SOKRATES Klaudia Lach zwróci wpłacone pieniądze.
- Zamówienia realizujemy wg chronologicznej kolejności ich otrzymania.
- Klient odbierając dostarczoną przesyłkę obowiązany jest ją zbadać (na podstawie art. 545§ 2 Kodeksu cywilnego). W przypadku uszkodzenia przesyłki Usługodawca zaleca sporządzenie protokołu szkody w obecności kuriera oraz niezwłoczne poinformowanie o tym Usługodawcy. Brak sporządzenia protokołu szkody nie jest równoznaczny z wygaśnięciem prawa konsumenta do złożenia reklamacji w zakresie uszkodzeń powstałych w trakcie przesyłki; protokół jest jednak pomocny w procedurze reklamacji. Brak protokołu uszkodzenia przesyłki może utrudnić konsumentowi dochodzenie ewentualnych roszczeń od usługodawcy oraz ustalenie osoby odpowiedzialnej za uszkodzenie przesyłki. Reklamacje w zakresie uszkodzeń powstałych w trakcie przesyłki złożone przez klientów niebędących konsumentami, bez załączonego protokołu szkody, nie będą rozpatrywane.
IV. REKLAMACJE
- Sprzedający (PHU SOKRATES Klaudia Lach ) ponosi odpowiedzialność za niezgodny z umową towar lub w przypadku nienależytego wykonania zamówionej usługi.
- Sprzedający (PHU SOKRATES Klaudia Lach ) nie ponosi odpowiedzialność za skody powstałe podczas transportu towaru. Zaleca się sprawdzenie przesyłek z zewnątrz i wewnątrz w obecności Kuriera/Listonosza, w razie uszkodzeń należy spisać protokół szkody w obecności Kuriera/Listonosza.
- Klientowi przysługuje prawo do złożenia reklamacji, czyli doprowadzenia towaru do stanu zgodnego z umową przez nieodpłatną naprawę lub wymianę na nowy. Wszelkie reklamacje należy składać wykorzystując w tym celu wypełniony formularz reklamacyjny przesyłany na adres e- mail Klienta który poinformował o chęci dokonania reklamacji lub dostępny pod linkiem. Do reklamowanego towaru Klient powinien dołączyć dowód zakupu z opisem reklamacji Formularz reklamacji i zwrotu (załącznik do regulaminu). Reklamacje rozpatrywane są zgodnie z przepisami polskiego Kodeksu cywilnego, powinny zawierać opis wady towaru oraz dzień powstania wady.
V. ZWROTY ZAKUPIONYCH TOWARÓW
- Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 roku o ochronie praw konsumentów z towaru zakupionego można zrezygnować i odstąpić od umowy kupna-sprzedaży zawartej na odległość bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty otrzymania towaru. W celu odstąpienia od umowy Klient zobowiązany jest złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Jest to możliwe tylko jeśli produkt jest w stanie niezmienionym (konsument odstępujący od umowy może korzystać z towaru tylko tak, jak robiłby to w sklepie stacjonarnym). Termin do odstąpienia od umowy i złożenia na piśmie stosownego, jednoznacznego oświadczenia wygasa po upływie 14 dni od dnia wydania zakupionego towaru (załącznik do niniejszego regulaminu).
- PHU SOKRATES Klaudia Lach nie przyjmuje przesyłek odsyłanych za pobraniem, zwroty należy przysyłać bez pobrania. Ewentualne należności wpłacane są na podany numer konta bankowego Klienta w terminie nie przekraczającym 5 dni roboczych od otrzymania niezbędnych danych od Klienta.
- Zgodnie z treścią art. 38 ustawy z dnia 30 maja 2014r. o prawach konsumenta prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do umowy:
a. w której przedmiotem świadczenia jest Produkt nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji Konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
b. świadczenia usług, jeżeli Usługodawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Konsumenta
VI. PROCEDURY BEZPIECZEŃSTWA
- PHU SOKRATES Klaudia Lach przestrzega procedur bezpieczeństwa zgodnie
z wymogami prawa. - Na naszych witrynach stosujemy pliki cookies, w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym.
- Dla korzystania z usług sklepu konieczne jest łączne spełnianie następujących wymogów technicznych:
a. posiadanie aktywnego połączenia z siecią Internet,
b. posiadanie dostępu do urządzenia umożliwiającego przeglądanie stron internetowych
z zainstalowanym system operacyjnym umożliwiającym działanie tego urządzenia,
c. posiadanie aktywnego adresu email,
d. posiadanie w używanej przez Użytkownika przeglądarce internetowej włączonej akceptacji plików cookie. - Kupujący, zgodnie z art. 8 pkt 3 ppkt 1 b ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną, są zobowiązani do niedostarczania treści o charakterze bezprawnym.
VII. OCHRONA DANYCH
- Właściciel przedsiębiorstwa PHU SOKRATES Klaudia Lach zobowiązuje się do ochrony danych osobowych zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku „O ochronie danych osobowych”.
- Sprzedający zastrzega sobie prawo do wysyłania informacji związanych wyłącznie
z działaniami firmy PHU SOKRATES Klaudia Lach. - Każdy Klient, Konsument, który złożył zamówienie drogą elektroniczną – ma możliwość dostępu do dotyczących go danych w celu ich weryfikacji, modyfikacji lub wystąpienia o ich usunięcie pisząc na adres e-mail sokrates.szkolenia@gmail.com lub sokrates.zabrze@interia.pl.
VIII. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- Niniejszy regulamin wchodzi w życie z dniem jego umieszczenia na stronie, szkolenia-bhp.info.pl, Allegro zakładka „O mnie” i obowiązuje przez czas nieokreślony.
- Spory między Klientem a PHU SOKRATES Klaudia Lach każdorazowo będą rozstrzygane przed sądem właściwym dla kraju Klienta.
- Poniższe załączniki są integralną częścią niniejszego Regulaminu:
- PHU SOKRATES Klaudia Lach nie ponosi odpowiedzialności za utrudnienia i przerwy w dostępie do strony internetowej szkolenia-bhp.info.pl portalu Allegro związane z problemami technicznymi, konserwacyjnymi, naprawami i innymi przyczynami niezależnymi od właściciela.
- W przypadku zainteresowania zamówieniami hurtowymi, prosimy o kontakt na adres e-mail: sokrates.szkolenia@gmail.com
Powyższy Regulamin obowiązuje od 04.2018 r. (jest aktualny)
Pobierz Formularz reklamacyjny